piątek, 5 marca 2010

WYNIKI CANDY!!!! :D

Wszyscy pewnie z niecierpliwością czekaja na obiecane wyniki :D Zdjęć niestety brak, bo moja córcia, która losowałam zwyciężczynię, nie pozwala sie fotografować. w sensie, że traktuje aparat jako przedmiot zabaw i jak go tylko zobaczy, to rzuca wszuystko inne, wyciaga łapki i woła "da!!" :) Ale karteczke jedną bardzo ładnie wyciagnęła, choć spodziewałam sie po niej raczej, że złapie całą garścią :D Wyczuła chyba powage sytuacji :)
A wylosowanką jest
Serdecznie gratuluję!!!
Poza koralikami zostana wysłane oczywiście też różniaste elementy posrebrzane, tak jak obiecałam. Paczuszkę nadam w poniedziałek.
Chciałam jeszcze bardzo podziękować wszystkim którzy do mnie zajrzeli i zechcieli się bawic ze mną, nazbierało sie Was trochę. Część osób i blogów(wiekszość) była dla mnie zupełnie nieznana a część to "starzy" znajomi nie tylko z bloga, ale z różnych miejsc w sieci. Niestety jeszcze nie zdążyłam przejrzeć wszystkich Waszych stronek, ale obiecuję, że systematycznie będę te braki uzupełniać i napewno do każdego zawitam :)
Wiosny i słoneczka życzę!!! :)

8 komentarzy:

  1. to dobrze, że w końcu znalazłaś rozwiązanie ;) mamy coś wspólnego, bo sama przed pójściem do lekarza przeszukuję internet. Również mi niejednokrotnie bardziej pomogły panie z apteki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję przygód zdrowotnych, życzę szybkiego powrotu do formy, a w przyszłości więcej szczęścia do lekarzy :) NO i gratulacje dla Agaty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, co czujesz... Sama mam podobne problemy, niestety moja doktor tak mi pomagała, że dopiero po zmianie lekarza dowiedziałam się, że mam anemię, bo mój dotychczasowy lekarz za każdym razem patrząc na wyniki mówił: "Ja wiem, że próbujesz zwrócić na siebie uwagę, ale nie przesadzaj, bo nic takiego się nie dzieje". Powtórzę Twoje słowa: weź człowieku zaufaj lekarzowi!!

    A tak poza tym, to gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to dobrze, ze sie w miare wyjasnilo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też po różnych perypetiach z lekarzami,leczę, się ziołami z własnego ogródka,a raczej zapobiegam choróbskom regularnym piciem herbatek.Tobie polecam na obecnym przesileniu wiosennym ,braku witamin (chodzi mi o świeże warzywa i owoce)i przez to osłabieniu organizmu, herbatke z pokrzywy.Powinna pomóc na Twoje dolegliwości.
    Poza tym gratuluję zwycięzczyni wygranej.Ja to nigdy nie mam szczęścia,a jak kiedyś coś wygrałam ,to nie otrzymałam,bo za poźno się zgłosiłam.Dlatego bardzo rzadko biorę udział w takich zabawach.U Ciebie to był wyjątek,bo pokochałam koraliki bardzo i obecnie kolekcjonuję wszystko co się da :c)
    Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję zwycieżczyni ;)
    a co do niektórych lekarzy to aż szkoda gadać ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. oj to żelazo... :) ja po 3 latach wegetarianizmu (i jadajac mnsotwo rzeczy z zelazem) nabawilam sie sporego niedoboru (norma wynosi ok 60-140, to ja mialam 42). Ale lekarz przpeisal mi zelazo w tabletkach..do żucia. może takie by Tobie nie zaszkodziły? W zasadzie rozgryza się je w trakcie posiłku, więc wchłania się z jedzeniem.

    i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idąc do lekarza zawsze modlę się za tego, który mnie będzie przyjmował i muszę powiedzieć że nie narzekam, Pan Bóg wie i prowadzi tak jak trzeba :o) A lekarz to też tylko człowiek jak każdy z nas. Nie każdy niestety pamięta i wie że modlitwa działa niesamowite rzeczy, wiem, sprawdziłam i polecam :o) Gratuluję zwyciężczyni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń