wtorek, 31 sierpnia 2010

Mój kawałek lata



W Piaskownicy pojawiło się bardzo fajne wyzwanie - pokazać na zdjęciu kawałek lata :) Postanowiłam i ja pokazać coś od siebie :) Chciałam się pochwalić, jaka piękna tęcza nas odwiedziła, ale komputer mi zdechł a na laptopie nie mam wszystkich zdjęć :( Ale za to możecie podziwiać, jakie truskaweczki w tym roku zebrałam na działce :) Fakt, owocowały krótko ale za to były bardzo okazałe i pyszne :)
                                 ****************************************************

Pozdrawiam Was cieplutko i jednocześnie bardzo dziękuję, że jesteście, że zaglądacie, śmiejecie się ze mną, pocieszacie kiedy trzeba - w trudnych chwilach to bardzo pomaga. Przepraszam, że ostatnio mniej mnie było u Was, postaram się to nadrobić.
                          *************************************************
I jeszcze jedna sprawa. Delfinka zorganizowała zbiórkę pieniędzy dla chorej Amelki. Dziewczynka ma 3 latka i bardzo potrzebuje naszej pomocy. O szczegółach przeczytacie TUTAJ.

4 komentarze:

  1. truskawy jak marzenie Zdrowia życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskaweczki smakowite!!!
    Trzymam kciuki żeby chorubska omijały was dalekim łukiem!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalia pisała do mnie e-mail z informacją o tym, iż się pochorowałaś. Oczywiście jej odpisałam, że to rozumiem. Choroba to coś niezależnego od nas i oczywiście cierpliwie poczekam , aż Wyzdrowiejesz. Tym samym życzę Ci duuużo zdrowia i by to choróbsko Cię wreszcie opuściło :-))
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Truskawy!!! Mniam :)

    Życzę dużo zdrówka i żeby się już to dziadostwo nigdy nie przyplątało.

    Dziękuję za zgłoszenie mnie do blogowego konkursu :)

    ściski
    Ksenia

    OdpowiedzUsuń