sobota, 22 maja 2010

Wszystkiego po troche :)

Jestem! W koncu jestem!! :) tzn byłam cały czas, ale jakos nie mogłam sie zebrać, żeby coś napisać... głównie to buszowalam po moich ulubionych blogach, a muszę powiedzieć, że dziewczyny nie próżnują i tworzą dużo pięknych rzeczy :D
A ja?? Też coś tam powstało, tylko nie wiem, czy wszystko pokazywac w jednym poście, bo powstanie z niego niezły tasiemiec :)
Wiekszości prac nie mam zdjęć, ale tworzę cały czas, ćwieczę i uczę się. Głównie próbuję szyć dziecięce ciuszki - póki co proste, mało skomplikowane, jak np ta spódniczka (jako modelka wystąpiła moja córcia)





Spróbowałam też małego powrotu do szydełka i powstała taka serwetka

A żeby nie było, że zrezygnowałam z biżuterii...





Biżuteria dostepna tutaj: Galeria Modna
No dobra, jak na jeden raz to chyba wystarczy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz