poniedziałek, 25 października 2010

Komu książkę, komu??


Jakiś czas temu brałam udział w wymiance książkowej i dostałam książeczkę ze zdjęcia. Jak na moje możliwości (czasowe) przeczytałam ją dość szybko i teraz... leży bezużytecznie w domu, a szkoda, bo fajnie się ją czyta, taka lekka, przyjemna lektura. Pomyślałam, że lepiej byłoby, gdyby poszła dalej w świat, bo ja nie lubię czytać dwa razy tych samych książek :) Zastanawiałam się jakiś czas komu i na jakich zasadach ją oddać i wkońcu wymyśliłam - zrobię wymiankę :) Taką malutką prywatną wymiankę książkową :) Więc jeśli masz jakąś ciekawą książkę, którą już przeczytałaś a która teraz leży i się kurzy oraz miałabyś ochotę przeczytać coś nowego, to zapraszam!! Wymienie się z pierwsza osobą, która w komentarzu pod tym postem zgłosi swoja chęć :) A żeby było tradycyjnie to do książki do rzucamy zakładkę lub jakis inny drobiazg ręcznie wykonany (a może i to - kwestia dogadania się),  kawkę lub herbatkę i jakis słodycz, coby się przyjemniej czytało :)

I umawiamy się, że gdy przeczytamy otrzymane książki, to puszczamy je dalej w świat, co by jeszcze innym mogły sprawić radość :D


Nie wiem, czy znajdzie się ktoś chętny, ale wiem, że wśród blogowej braci jest sporo "moli książkowych", więc jestem dobrej myśli :)

3 komentarze:

  1. jestemw ielka fanką Jane Austen, kocham jej książki, uwielbiam ich filmowe ekranizacje. Jako że wszystkie powieści jej mam - nie zgłoszę chęci w Twojej wymiance, ale chciałam tylko powiedzieć i zachęcić innych - ta opowieśc jest fantastyczna! I się uśmiechniesz i popłaczesz ;)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie bym się wymieniła, jednak u mnie półka pełna książek, które czekają na przeczytanie, a czasu brak :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A już myślałam że nie zdążyłam.
    Z chęcią zgłoszę się do wymianki książkowej. Ja też brałam udział w wymiance książkowej i już przeczytałam swoją, z chęcią się wymienię i też coś dorzucę:)) Moja książka to "Szerokiej drogi, Anat" Irka Grina - czyta się super szybko z zapartym tchem. Mój adres to edytaeb@interia.pl
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń